loading...
اخبار تیم بارسلونا
حسین بازدید : 0 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

شباهت جوان افغان به لیونل مسی+عكس

شباهت جوان افغان به لیونل مسی+عكس جزييات بيشتري از عبدالکریم، جوانی 26 ساله در شهر هرات غرب افغانستان شباهت عجیبی با لیونل مسی ستاره سرشناس و مشهور فوتبال جهان دارد؛ منتشر شد. در تاريخ 25 اسفندماه گذشته در بهارنيوز اين خبر كوتاه به همراه عكسي از يك جوان افغان منتشر شد (اينجا) ب كه حالا جزييات بيشتري از آن منتشر شده است. اندام، چهره و رنگ پوست عبدالکریم کاملاً به صورت لیونل مسی شباهت دارد، اما فقط قد عبدالکریم درحدود سه سانتی متر از لیونل مسی بلندتر است. او در این روزها سوژه برای کاربران افغان در شبکه‌هاي اجتماعی ازجمله فیس بوک شده است. این موضوع نادر درشهر هرات در غرب افغانستان اتفاق افتاده که عبدالکریم آموزگار در یکی از مکاتب این شهر با لیونل مسی ستاره مشهور فوتبال جهان شباهت زیادی دارد. اما این ماجرا از کجا شروع شد. چند روز پیش یک پزشک در شهر هرات در یک مهمانی جوانی را دید که شباهتی باور نکردنی با لیونل مسی ستاره فوتبال جهان داشت. او با شتاب با موبایل (تلفن همراه) اش عکسی از این جوان گرفت و در صفحه اجتماعی فیس بوک اش منتشر کرد که انتشار این عکس شایعاتی را تحت نام"لیونل مسی مسلمان شده و دریک مسجد دیده شده است" نیز در شبکه‌هاي اجتماعی از جمله فیس بوک خلق کرد و این ماجرا بیشتر طوفان برپا کرد. این ختم ماجرا نیست بلکه نکاتی جالب و باورنکردنی دیگر نیز مانده است. عبدالکریم جوانی 26 ساله در شهر هرات در غرب افغانستان زندگی مي‌کند. او در ماه جون سال 1987 میلادی در این شهر متولد شده است و این دقیقاً در ماه و سالی است که لیونل مسی ستاره سرشناس فوتبال جهان متولد شده است! اما خود عبدالکریم در این زمینه چه می‌گوید؟ آیا او از این شباهت نادر که با لیونل مسی دارد خوشحال است یا خیر؟ عبدالکریم آموزگار است و در یک مکتب (مدرسه) ابتدایی در شهر هرات درس می‌دهد. عبدالکریم در این مکتب بنام "استاد میسی" مشهور است و شاگردان این مدرسه نیز عبدالکریم را بنام استاد مسی شناخته و صدا می‌زنند. عبدالکریم می‌گوید: هیچ کس نام و نام خانوادگی من را در این مکتب نمیداند. از همان روز اولی که من به عنوان معلم (آموزگار) دراین مکتب استخدام شدم همه مرا استاد مسی صدا مي‌زنند. عبدالکریم می‌گوید، دانش آموزان هم بجای اینکه بگویند ساعت بعدی مضمون جغرافیا داریم می‌گویند:"ساعت بعدی استاد مسی می‌آید. و ادامه مي دهد كه وقتی برای خرید به بازار می‌رود، فروشندگانی که هوادار لیونل مسی اند جنس مورد نظر را به او ارزان حساب مي‌کنند. جوانان هراتی که علاقمند لیونل مسی اند با عبدالکریم عکس یادگاری مي‌گیرند. عبدالکریم مي‌گوید از بابتی که اکثر مردم هرات به من مسی مي‌گویند و با من عکس مي‌گیرند خوشحالم اما در بعضی اوقات بخصوص در محافل عروسی و سایر جاهای با تجمع که همه به او خیره نگاه می‌کنند احساس راحتی نمی کنم. ازسوی دیگر عبدالکریم به بازی فوتبال علاقمند است و اکنون در یکی از تیم‌هاي محلی فوتبال بازی مي‌کند. او مانند لیونل مسی در پست مهاجم بازی کرده و دارای مهارت‌هاي منحصر به خودش است. عبدالکریم مانند لیونل میسی متاهل است و مانند مسی یک فرزند دارد و تنها فرزندش پسر است. عبدالکریم هوادار سرسخت تیم فوتبال بارسلونا است و بازی لیونل مسی را دوست دارد و می‌گوید اگر توانایی مالی مي‌داشتم به دیدار لیونل مسی مي‌رفتم!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا سایت ما به روز است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 83